Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Ιδρωμένη, Sexy, με μελανιές και κακοποιημένη η Britney στο νέο Video Clip



Στα Mtv News μίλησε ο χορογράφος τους νέου Video Clip της Britney Spears!
«Δεν είχα πίεση κατά τη διάρκεια αυτής της δουλειάς.. περισσότερο θα το αποκαλούσα ενθουσιασμό. Έχω να δουλέψω με την Britney 5 χρόνια και είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που ξαναβρέθηκα μαζί της. Ήταν απολαυστικό να την βάλω να...
χορέψει σκληρά ξανά γιατί τα τελευταία χρόνια χόρευε σε διαφορετικά είδη που δεν θα τα χαρακτήριζα δικά μου.

 Δεν λέω ότι δεν χόρευε, λέω απλά ότι δεν ήταν αυτό που εγώ παίρνω από εκείνη.. και αυτό που εγώ παίρνω είναι ενέργεια τίγρη. Πραγματικά κάνει τέλεια οτιδήποτε υπάρχει στην χορογραφία μου οπότε είμαι ενθουσιασμένος και όχι φοβισμένος».
Ο Friedman δεν ήθελε να δώσει πολλές λεπτομέρειες πάνω στο Video απλά είπε πως θα υπάρχουν 10 άντρες χορευτές και όταν τον ρωτήσανε το αγαπημένο του κομμάτι, δήλωσε απλά : «Αγαπώ το γυμνό»..
Συμπληρώνοντας ο Brian, δήλωσε:
«Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι φοράει διάφορα.. «καπέλα» στο Video Clip αλλά όχι με την κυριολεκτική έννοια, καθώς θα αλλάζει ουσιαστικά πολλούς ρόλους. Σε κάθε ρόλο της θα χορεύει και όλο το Video θα είναι χορευτικό, δε θα υπάρχει μέρος που να μην χορεύει! Ο χορός είναι το βασικό στοιχείο του Video.

 Σε αυτό το Clip παίρνει στιλιστικό ρίσκο φορώντας πράγματα που δεν έχει ξαναφορέσει! Θα είναι πάρα πολύ sexy και λιγάκι παιχνιδιάρικο.. Επίσης θα κάνει κάτι σε αυτό το Video που δεν την έχουμε ξαναδεί να κάνει.. Δε θα πω τι είναι αυτό αλλά θα είναι ιδρωμένη, θα έχει μελανιές και θα είναι και κακοποιημένη»..!
Αυτά είναι όσα δήλωσε ο χορογράφος στο Mtv κάνοντας τους fans να αποκτήσουν ακόμα 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More