Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Μαρτάκης-Φουρέιρα: “Θα μπορούσαμε να είμαστε ζευγάρι”


Διαβάστε τι δήλωσαν στο ΟΚ... 

Είναι δύσκολο να πάρει κανείς την προσοχή του από τον Κώστα Μαρτάκη και την Ελένη Φουρέιρα, όχι μόνο για την εξωτερική τους εμφάνιση, αλλά και για την προσωπικότητά τους. Οι δυο ποπ σταρ της νέας γενιάς, μιλούν και απαντούν σε ερωτήσεις για τον έρωτα και τις σχέσεις. "Μόνο να την ερωτευτείς μπορείς την Ελένη; Θα μπορούσαμε να είμαστε ζευγάρι! Μου αρέσουν πολύ οι δυναμικές γυναίκες που ξέρουν τι θέλουν και σου εκφράζουν την αγάπη τους!" απάντησε ο Κώστας Μαρτάκης στο αν θα μπορούσε να ερωτευτεί την Ελένη Φουρέιρα, ενώ εκείνη δήλωσε αντίστοιχα: "Οποιαδήποτε γυναίκα θα μπορούσε να τον ερωτευτεί. Εξάλλου είναι ένας τόσο ωραίος και χαρισματικός άνθρωπος."

Όσο για τους λόγους που προφυλάσσουν την προσωπική τους ζωή; "Δεν έχω κυκλοφορήσει με κάποια κοπέλα, ούτε έχω δημοσιοποιήσει κάποιο δεσμό γιατί δεν ήταν κάτι σοβαρό. Όταν θα είναι δεν θα έχω πρόβλημα να το δείξω. Όταν υπάρχει αληθινή αγάπη είναι ευλογία. Τώρα απλά προσέχω. Αν ήμουν πραγματικά ερωτευμένος θα το έλεγα" δήλωσε ο τραγουδιστής, ενώ η Ελένη Φουρέιρα τόνισε: "Δεν θέλω να τραβήξω την προσοχή με κάτι άλλο πέρα από αυτό που κάνω. Γι' αυτό τη λέμε προσωπική ζωή. Όταν εκτίθεσαι σαφώς θα σε ρωτήσουν αλλά πρέπει να προστατευτείς. Όταν δεν δίνεις δικαίωμα κανείς δεν θα ασχοληθεί."

πηγή: tralala.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More